Tips & Tricks | Тоолуурын заалтыг хэрхэн авдаг вэ

Тоолуурын заалтыг сар бүр тогтсон хугацаанд авна.

-Хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвийн ажилтан сар бүр гэрээнд заасан хугацаанд тоолуурын заалтыг авна.

-Хэрэглэгч нь заалт авах ажилтныг тоолуурын шит рүү нэвтрэх боломжоор хангах үүрэгтэй.

-Заалтыг авахдаа хэрэв электрон тоолуур бол цахим багажаар бусад тоолуур бол гараар бичиж авна.

Заалт авах боломжгүй тохиолдолд хэрэглээг өмнөх саруудын дунджаар тооцно.

-Заалт авах ажилтан шит рүү нэвтрэх боломжгүй тохиолдолд тухайн хэрэглэгчийн өмнөх гурван сарын хэрэглээний дунджаар тооцож төлбөрийг нэхэмжилнэ.

-Харин хоёр сар дараалан шит рүү нэвтрэх боломжгүй байсан тохиолдолд тухайн хэрэглэгчийн хэрэглээг түдгэлзүүлж болзошгүй.

Заалт авах үед тоолуурын хэвийн ажиллагаа алдагдсан нь тогтоогдсон бол

-Тоолуур хэмжих хэрэгсэл шатсан, гэмтсэн, алдагдсан

-Зүй бус хэрэглээ илэрсэн

-Тоолуур хэмжих хэрэгслийн холболт буруу, битүүмжлэл алдагдсан

Эдгээр зөрчил илэрвэл хэрэглэгч буруутай эсэхийг тогтоож буруутай тохиолдолд нөхөн төлбөр тооцож нэхэмжилнэ. Буруугүй тохиолдолд өмнөх гурван сарын дунджаар тооцож нэхэмжилнэ.

Эх сурвалж: Улаанбаатар цахилгаан түгээх сүлжээ ТӨХК

Түгээх
СЭТГЭГДЭЛ ҮЛДЭЭХ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *